Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Розробка назви:

Розробка назви для страхової компанії. Замовником ставилося завдання розробити назву, яка б асоціювалася з надійністю, впевненістю в майбутньому.

Ідеєю в назві має бути розуміння того, що при страхуванні майна клієнт піклується не тільки про себе, а й про своїх близьких. Цільова аудиторія - підприємці, керівники підприємств, банки.

Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ГЕСТА.

Слово ГЕСТА походить від імені давньогрецької богині домівки - Гестії. Вона є покровителькою невгасимого вогню, що об'єднує світ богів, людське суспільство та кожну сім'ю.

Заступництво, захист, надійність, світ – основний та ключовий зміст назви ГЕСТА.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98