Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародної назви бренду для фруктів (Україна). Під назвою торгової марки, що розробляється, будуть продаватися фрукти, вироблені підприємством (яблуко і черешня, в майбутньому - вишня, абрикос, груша, малина), в супермаркетах і торгових точках. Продаж фруктів здійснюється як на внутрішньому ринку України, так і за її межами (країни СНД та Азії).

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com).

Створювана торгова марка повинна бути універсальним символом для продажу фруктів, що виробляються підприємством. Тобто вона повинна мати мультифруктову спрямованість. Також вона повинна викликати однаково добрі почуття симпатії до фруктового бренду як у громадянина нашої країни, так і у громадянина іноземної держави.

Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві FRUSVIT.

Придумана назва. Походить від слів:

ФРУКТ (рус.,укр.)

FRUITY (англ.):
- фруктовий
- соковитий, густий.

СВІТ – світ.

SWEET (англ.) - солодкий, запашний, ароматний.

VITA (лат.) – життя.

VIVUS, A, UM (лат.) - живий, що живе.

Назва ТМ на пряму відбиває мультифруктову спрямованість бренду.



Назва ТМ на пряму відображає мультифруктову спрямованість бренду.

До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – тару, етикетку тощо.

У покупця логотип повинен асоціюватися з простором із фруктів навколо них. У логотипі можна використовувати фрукти з фруктового кошика, виробленої компанією, але вони не повинні бути однозначно промальовані, тобто. не робити конкретної прив'язки до одного з фруктів. Знак у логотипі повинен мати загальний збірний образ.

Створений логотип складається із знака у вигляді фрукта виконаного у вигляді промальованого серця (для відображення любові до покупця та своєї роботи) та напису назви FRUSVIT розробленої дизайнерами нашої студії.

Колірне рішення логотипу виконане з використанням зеленого, червоного та жовтого кольору, які безпосередньо пов'язані з тематикою стиглих, смачних, соковитих та екологічно чистих фруктів.





 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98