Статті

Розробка, створення бренду в Україні. Брендінг. Етапи створення бренду. Реєстрація назви бренду.



Брендинг — робота результатом якої є створення та позиціонування унікального «обличчя» бренду. Як така основна мета брендингу — створення бренду, який завдяки своїм унікальним даним максимально відповідає очікуванням споживача, сприймається цільовою аудиторією цілісно і чітко, привертає увагу і вселяє довіру, викликаючи бажання придбати товар або послугу розвитку бренду.

Брендинг є основним та необхідним методом для успішного функціонування компанії як у сфері b2c, так і b2b. Дуже часто він розуміється як створення нового бренду з нуля, інколи ж як модифікацію існуючого бренду.

Зазвичай розробка бренду включає кілька етапів.

1.Дослідження ринку на якому працюватиме бренд. У ході дослідження необхідно отримати відповіді на такі питання:

- Хто є основними конкурентами вашого бренду?

- Як конкуренти позиціонують свій бренд, які внутрішні мотиватори та зовнішні елементи використовуються конкурентами для ефективного позиціонування бренду?

- Які думки існують у споживачів щодо пропонованих товарів та послуг вашого бренду; на чому потрібно наголосити при створенні бренду?

Результати досліджень з брендингу допомагають детально вивчити філософію споживача майбутнього бренду, а також виявити вільні ніші позиціонування, які слабо використовуються конкурентами для формування брендингу в Україні, та можуть бути ефективно задіяні у подальшому процесі створення нового бренду.

2.Створення платформи позиціонування нового бренду. Зазвичай, студія створює кілька варіантів ідеологічної платформи бренду. Ідеологія визначає бренд та брендинг. Ідеологія виражає ті нематеріальні думки, образи та бажання, які мають сформуватися у свідомості споживача в момент, коли він стикається з продуктом бренду або з будь-яким комунікаційним посланням, що відноситься до бренду. Ідеологія — це платформа цінностей, на основі якої робляться подальші кроки щодо розробки бренду.

На даному етапі створення бренду для кожного запропонованого варіанта ідеології розробляється власна візуальна ідентифікація, айдентика. Вона має повністю відображати всі базові складові обраної ідеології. Розроблені тут варіанти платформ супроводжуються докладним обґрунтуванням, що включає опис ключових властивостей та посилань нового бренду.

Після чого студія проводить тестування на цільовій аудиторії для знаходження оптимального та найкращого варіанту.

Після тестування розпочинається третій етап формування стратегії брендингу.

3.Визначення та робота з остаточною версією. За результатами тестів, що проводяться в процесі створення бренду, вибирається та доопрацьовується варіант із найефективнішою комунікацією, неймінгом та найсильнішою візуальною айдентикою.

Остаточний етап брендингу включає такі складові:

- Реєстрація назви бренду

- Створення концепції візуальної ідентифікації бренду та всіх складових фірмового стилю.

На фінальному етапі робіт зі створення бренду розробляється brand-book, у якому прописані всі правила використання елементів бренду.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98